Interne enkel en dubbel ladder, doe je mee?

Op 6 november start een nieuwe ladder! Wil jij (vriendschappelijke) wedstrijden spelen? Geef je dan op voor de interne enkel en/of dubbel ladder! Iedereen kan meedoen, ongeacht je speelsterkte. Speeldata zijn flexibel, je speelt wanneer het jou uitkomt! Als je met de vorige ladder hebt meegedaan meld je je nu weer opnieuw aan. Je kunt bij de dubbel ladder nu meedoen met eventueel een ander teammaatje.

Hoe werkt het?

• De ladder loopt van 6 november 2023 t/m 25 maart 2024

• Je komt in een ‘ladder’ (klassement) met alle spelers die meedoen

• Elke 2 weken start een nieuwe ronde, waarin je automatisch gekoppeld wordt aan een tegenstander van jouw niveau. Elke 2 weken kun je in de KNLTB Match app aangeven of je 0,1 of 2 wedstrijden wilt spelen. Dit kun je elke 2 weken opnieuw aangeven. Is dus super flexibel!!

• Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat

• Je bepaalt onderling wanneer je speelt, dus je speelt wanneer het jou uitkomt

• Spreek via de chatfunctie in de KNLTB Match app een datum en tijd af waarop jullie willen gaan spelen

• Je kunt makkelijk rondes overslaan of je uitschrijven als je niet meer mee wilt spelen