Het volgen van training is een aanrader als je wilt gaan tennissen. Alleen al met het leren van de basisprincipes speel je de bal een stuk gemakkelijker en de bal blijft binnen het speelveld. Bij het aanleren van de juiste technieken kun je blessures voorkomen!

De trainingen worden op leeftijd en speelsterkte ingedeeld, zodat iedereen training op maat krijgt.

Deze trainingen van telkens 60 minuten worden verzorgd door trainer Sil Heesakkers.

Het aantal lessen per serie trainingen is afhankelijk van de beschikbare weken in die periode. Voor de start van de serie trainingen wordt dit gecommuniceerd.

Na iedere serie lopen de trainingen zonder bericht automatisch door in de volgende serie. Voor diegene die wenst te stoppen met trainen wordt dit vóór de laatste training schriftelijk (via mail) aangegeven senioren@tennisclubhandel.nl

De huidige trainingen vinden plaats op maandag en dinsdag van 18 tot 19 uur.

Indien je verhinderd bent om naar de training te komen, dien je je af te melden bij de trainer. Dit is ivm de voorbereiding van de training door de trainer.

Geef je leeftijd even door. Je kunt je individueel aanmelden, de groepen worden in overleg met de trainers op speelsterkte ingedeeld.

Kosten training: € 5,- per training voor deelname tot maximaal 8 personen.

Weet je nog niet zeker of je tennis wel leuk vindt? Aspirant junior leden mogen 3 trainingen proberen om kennis te maken met tennis. Als je na 3 trainingen besmet bent met het tennisvirus dan ga je door met trainen en worden alle trainingen in rekening gebracht. Besluit je na 3 trainingen om er niet mee door te gaan, dan ben je de club niks schuldig.

De betaling van de training is per serie. Dit wordt net als de contributie via automatische incasso voor je geregeld.