De toss avond - senioren

Iedere vrijdag van 19.00 - 23.00 uur worden alle spelers die aanwezig zijn willekeurig gemixt door het trekken van een nummertje en spelen het dubbelspel. Alle speelsterktes van beginner tot gevorderde door elkaar. Elk nieuw uur wordt er gekeken wie er mee wil spelen.

De 55+ toss - senioren

Iedere dinsdagochtend van 9.30 tot 11.30 uur. Alle spelers die aanwezig zijn trekken een nummertje, zodat willekeurige partijtjes ontstaan. Het dubbelspel wordt gespeeld. Alle speelsterktes van beginner tot gevorderde door elkaar. Elk nieuw uur wordt er gekeken wie er mee wil spelen.

De koffie toss - senioren

Iedere woensdagochtend van 9.00 tot 11.00 uur. Alle spelers die aanwezig zijn trekken een nummertje, zodat willekeurige partijtjes ontstaan. Het dubbelspel wordt gespeeld. Alle speelsterktes van beginner tot gevorderde door elkaar. Elk nieuw uur wordt er gekeken wie er mee wil spelen.