Club app

Heb jij hem al???

De KNLTB Club app voor Tennisclub Handel? Via deze gratis app kun je eenvoudig een tennismaatje vinden wanneer je zin hebt om te tennissen. Ook ben je dan direct op de hoogte van al het belangrijke clubnieuws.

Je krijgt een melding op je telefoon als er clubnieuws is!

Leden hebben een mailtje ontvangen (via de KNLTB) met gegevens voor onze nieuwe club app. Als dit niet zo is, dan kan het zijn dat deze bij de spam terecht is gekomen. Neem anders gewoon even contact op met ons.

Volg de stappen hieronder om de clubapp te kunnen gebruiken.
1. Download de “KNLTB Club app” op je mobiele telefoon via de Appstore (I-phone) of de Playstore (Android)
2. Open de KNLTB Club app op je telefoon en vind Tennisclub Handel door de zoekterm “Handel” in te vullen
3. Klik op het logo van de club
4. Je komt nu in een inlogscherm waar je je bondsnummer of je clubnummer in kunt vullen.
Je bondsnummer is voor leden die aangesloten zijn bij de KNLTB je persoonlijke KNLTB nummer wat op je KNLTB pasje staat. Clubleden die geen lid zijn bij de KNLTB krijgen van de KNLTB een clublidnummer. Je bondsnummer en/of je clublidnummer staan vermeld in een email die je hebt ontvangen van de KNLTB met een uitnodiging. Deze email wordt gestuurd naar het email adres wat bij de tennisclub bekend is. In deze email staat een link met een wachtwoord. Deze link blijft een week geldig. Als de link verlopen is en je wil toch graag gebruik maken van de clubapp, laat het dan even weten (marloes@tennisclubhandel.nl). Dan krijg je een nieuwe uitnodiging. Het is ook mogelijk om je bondsnummer of je clublidnummer van de KNLTB in te vullen en dan op “wachtwoord vergeten/ wachtwoord resetten” te drukken. Dan ontvang je door het invullen van je bonds- of clublidnummer een mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
5. Daarna kan je met deze gegevens inloggen in de mobiele app. Het inloggen hoef je maar 1x te doen. Daarna blijf je automatisch ingelogd.
6. Je kuntgevonden worden door andere clubleden om met elkaar te tennissen.
7. Je kunt zelf een profielfoto toevoegen aan je profiel. Als je vervolgens op het symbooltje met de camera drukt, krijg je de mogelijkheid om je profielfoto te wijzigen. Bij je profielinstellingen kun je ook aangeven of je telefoonnummer en emailadres zichtbaar is voor andere leden.

De App beschikt over de volgende functionaliteiten;
• Clubnieuws; belangrijke nieuwsberichten zijn zichtbaar in de app.
• Clubagenda en evenementen; leden krijgen een overzicht van aankomende evenementen in een overzichtelijke clubagenda.
• Tennismaatje zoeken; Met maatjes kunnen leden binnen onze vereniging elkaar vinden en uitnodigen om te tennissen.

Ieden kunnen via de App een baan reserveren.

Met de komst van deze App zijn wij als vereniging beter in staat alle leden snel te bereiken met belangrijke clubinformatie. We kunnen leden verbinden met elkaar en maken het samen tennissen eenvoudiger.

Als er problemen zijn met het inloggen op de clubapp heeft dit bijna altijd met het emailadres te maken dat bij ons/ KNLTB bekend is. Misschien is dit email adres intussen veranderd of is het ooit verkeerd ingevoerd. Het kan ook zijn dat je emailprogramma de mail die vanuit de Clubapp verstuurd wordt als "spam" ziet. Check je spamfolder dan even.