Bardienst

Tennisclub Handel functioneert met vrijwilligers die bardiensten draaien. Dit kunnen we alleen maar zo houden met de medewerking van alle leden. Het wordt zeer op prijs gesteld als je je kunt aanmelden als bardienst vrijwilliger. Je kunt op deze manier echt iets betekenen voor de club. Bovendien is het erg gezellig en leer je de andere leden kennen. Je kunt zelf je bardiensten inplannen via de Clubapp.

Ga na of je bardiensten kunt draaien en meld je aan als bardienst vrijwilliger. Alle nieuwe leden worden bij hun eerste bardienst wegwijs gemaakt door een lid van de barcommissie. Barinstructies zijn na te lezen in een map in het clubhuis, maar vragen kan natuurlijk altijd. Als je bardienst hebt, word je een kwartier van tevoren verwacht. Er zijn geen vaste bardiensten.

Je krijgt toegang tot de kantine met je clubpas waarmee het elektronische slot van de toegangsdeur bediend kan worden. Alle consumpties worden op de kassa aangeslagen en betaald via de pin.

Volgens de Drank en Horecawet is het verplicht om aan iedereen die er jonger uitziet dan 25 jaar om een legitimatiebewijs te vragen als het niet bekend is of de persoon in kwestie de leeftijd van 18 jaar heeft.

Ieder lid dat wel eens achter de bar staat wordt wettelijk geacht een IVA (Instructie Verantwoord Alcohol schenken)-certificaat te hebben. Online verkrijgbaar. Doe de test. Vul als bar verantwoordelijke "Djessie Donkers" in. Zijn email adres is djessie_donkers91@hotmail.com. Certificaat direct uitprinten.

Er is altijd een mogelijkheid om de kantine te openen. Indien je gemachtigd bent via je clubpas om de kantine te openen, mag je dit doen.

Als je vragen hebt, vraag het de barcommissie!